Gyakran Ismételt Kérdések

Eredetiek az áruházban kapható játékok?

Az áruházunkban megtalálható minden játék hivatalos disztribúciós forrásból származik, és az olyan szolgáltatásokon aktiválható, mint amilyen a Steam, az Origin, a uPlay, stb.

El fog indulni a játék a PC-men?

Kérjük, látogasson el erre az oldalra. Keressem meg a futtatni kívánt játék nevét, és hasonlítsa fel számítógépe adatait az ott felsorolt rendszerkövetelményekkel, valamint ellenőrizze Ön által használt operációs rendszer kompatibilitását. Ne feledje, hogy bármely játék megrendelése előtt az Ön felelőssége, hogy megismerje és elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket, valamint hogy ellenőrizze, számítógépe kompatibilis az adott játékkal, teljesítménye pedig megfelelő a megvásárolni kívánt játék futtatásához.

Lehetséges a játék több PC-re történő telepítése / több PC-t történő játék?

A megvásárolt játékokat a játék terméklapján megadott szolgáltatásokon/platformokon kell aktiválni. Vegyünk egy egyszerű példát: Ön vásárolt egy Steam játékot. Így Ön létrehozza felhasználói fiókját a Steamen, belép az adataival, majd letölti a Steam kliensprogramot. Az alkalmazásuk telepítését követően ismét be kell lépnie - ezúttal a kliensprogramban - majd követnie kell a Steames telepítési útmutatónk lépéseit. Ezt követően az adott játékot telepítheti például az otthoni számítógépére. Azonban ha például egyik barátjával, vagy egyszerűen egy másik PC-n szeretne játszani, csak annyi a teendője, hogy azon a gépen lép be Steam fiókjába, és arra a gépre tölti le - és telepíti újra - a játékot. Így a kérdésre a válasz: a játék csak egy felhasználói fiókon aktiválható, azonban bármelyik gépről beléphet felhasználói fiókjába, hogy futtassa a játékot (feltéve, ha az adott PC megfelel a minimális rendszerkövetelményeknek).

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

A webáruházunk által elfogadott fizetési módokat ezen az oldalon találja.

Hogyan történik a kiszállítás?

A teljes rendelési folyamatról itt olvashat.

Honnan tudom, hogy melyik szolgáltásban kell aktiválnom a játékot, illetve hogy milyen nyelvű a program?

Minden erre vonatkozó információt megtalál a játék termékoldalán, nézzünk egy egyszerű példát. A termékoldalon a dobozkép mellett látható, hogy a játék Steam aktivációt igényel, angol nyelvű, valamint digitális terjesztésű (azaz letölthető).

Hogyan aktiválhatom a játékot az adott szolgáltaásban?

Ehhez kérjük látogasson el ide. Ezen az oldalon előkészítettük egyes szolgáltatásokon történő aktivációkat ismertető útmutatókat.

A termékaktivációs kód megadása után egy érvénytelen/már felhasznált kód hibaüzenetet kaptam.

Ha ilyen üzenetet kapott, először is kérjük, hogy bizonyosodjon meg róla, hogy a játékot a megfelelő szolgáltatásban próbálja aktiválni, illetve ellenőrizze, hogy helyesen gépelte/másolta be az aktivációs kulcsot. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen kapcsolatba velünk ezen a kapcsolatfelvételi űrlapon, és szívesen segítünk a probléma megoldásában.

Az aktiváció sikeres volt, azonban a játék indításakor egy hibaüzenet ugrik fel.

Ez esetben kérjük, első lépésként másolja ki a hibaüzenetet, és írja be böngészője keresőjébe. A probléma jellege gyakran megtalálható a hibajelzésben/felugró ablakban, így ha a keresőbe beírja a hibaüzenetet megtalálhatja azon játékosok megoldásait, akik ugyancsak szembesültek az adott hibával. Amennyiben mégsem találna megoldást a problémára, , kérjük lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon és megpróbálunk megoldást találni a hibára.

Lehetőségem van a megvásárolt játékot visszaküldeni/elállni a szerződéstől?

A játék - pontosabban fogalmazva a termékaktivációs kód - nem küldhető vissza, valamint a szerődéstől való elállásra sincs mód. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 14. pont 29. § (1) bekezdése szerint "a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.”

Milyen esetekben élhetek reklamációval/panasszal?

A játékkal kapcsolatban kizárólag akkor élhet reklamációval, amennyiben az érvénytelen/már használatban lévő (duplikált) kód probléma továbbra is fennáll, illetve ha a játék nyelveként a magyar van feltüntetve, azonban a játék más nyelvű. Panasszal nem lehet olyan esetkben élni, amikor például a számítógép teljesítménye nem elégséges a játék futtatásához, hiányzó illesztőprogramok és könyvtárak, illetve vírusirtó programok vagy tűzfal beállítások akadályozzák a játék futtatását.

Hogyan tudok panasszal élni?

A panaszokat az általunk létrehozott panaszrendszeren keresztül kezeljük, amely a regisztrált és bejelentkezett felhasználók számára elérhető. A panaszok egyéb formáit nem tudjuk figyelembe venni. 
A panaszkezelés eljárásának menete:
Jelentkezzen be felhasználói fiókjába a forty.hu oldalon. Keresse meg a Megrendelések áttekintése pontot, majd annál a rendelésnél, amellyel kapcsolatban panasszal kíván élni, kattintson a Panaszok menüelemre. Ezt követően kérjük, írja le a problémáját, és küldje el részünkre. Aktívan, a vásárlók bevonásával és együttműködésével dolgozunk a panaszok kezelésén. Törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok kezelésére, azonban vállakozásunk jellegéből adódóan - a probléma összetettségétől függően - a problémák kezelése legtöbbször néhány napot vesz igénybe.

* A reklamációk/panaszok indítása és megoldása kizárólag a panaszkezelő rendszerünkön keresztül lehetséges!
* A Facebookon, e-mailben, illetve egyéb csatornákon indított panaszokat nem tudjuk figyelembe venni!

Ez a weboldal sütiket használ a közösségi hálózati funkciók biztosításához, a forgalom elemzéséhez és a hirdetési üzenetek személyre szabásához. A weboldal használatával Ön elfogadja. További információRendben