HOGYAN TUDOK PANASSZAL ÉLNI?

A panaszokat az általunk létrehozott panaszrendszeren keresztül kezeljük, amely a regisztrált és bejelentkezett felhasználók számára elérhető. A panaszok egyéb formáit nem tudjuk figyelembe venni. 
A panaszkezelés eljárásának menete:
Jelentkezzen be felhasználói fiókjába a forty.hu oldalon. Keresse meg a Megrendelések áttekintése pontot, majd annál a rendelésnél, amellyel kapcsolatban panasszal kíván élni, kattintson a Panaszok menüelemre. Ezt követően kérjük, írja le a problémáját, és küldje el részünkre. Aktívan, a vásárlók bevonásával és együttműködésével dolgozunk a panaszok kezelésén. Törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok kezelésére, azonban vállakozásunk jellegéből adódóan - a probléma összetettségétől függően - a problémák kezelése legtöbbször néhány napot vesz igénybe.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés