Üzleti feltételek (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. 07. 01.

Jelen dokumentum tartalmazza a YOURGAMES.CZ s.r.o. mint szolgáltató (a továbbiakban: "Szolgáltató") által üzemeltetett forty.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül elérhető termékek vásárlóira (a továbbiakban: Vásárló) vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „ÁSZF”).

Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül a Vásárló által megvásárolható termék vásárlási feltételeit tartalmazza.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a

Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. 

A szerződés nyelve magyar és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait. 

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.         A Szolgáltató adatai

Cég (üzemeltető) neve: YOURGAMES.CZ s.r.o.

Adószám: CZ05139538

Cégjegyzékszám: 05139538

Székhely: Rudná 809/6, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Cseh Köztársaság

Levelezési cím: YOURGAMES.CZ s.r.o., Opavská 6233/20a, 708 00 Ostrava-Poruba, Cseh Köztársaság

Ügyfélfogadási idő: hétfő-péntek 9:00 - 15:00

Internet cím: www.forty.hu

Telefonszám: +420 704368154

E-mail: support@forty.hu

Facebook: www.facebook.com/forty.hu

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: 101domain GRS Ltd.

Székhely: 3220 Executive Ridge, Suite 101, Vista, CA 92081

A tárhely-szolgáltató levélcíme: Level 2, Plaza 3, Custom House Plaza, Harbourmaster Place, Dublin D01 VY76, Ireland

Telefonszáma: +1-760-444-8674

E-mail cím: info@101domain.com

 

2.         A Vásárlás feltételei és menete

A vásárlás regisztrációhoz, felhasználói fiók létrehozásához kötött.

2.1          Regisztráció

Regisztrálni a menüben található „Regisztráció” gombra kattintva lehetséges. A regisztrációhoz az email cím, jelszó, név, a számlázási adatok megadása szükséges. 

3.         Megrendelés

Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a honlapon található kínálatban szereplő termékekre:

3.1          Termék kiválasztása

A PC/MAC menüpontra kattintva található kategóriákon belül jelennek meg a rendelhető termékek képe, neve, illetve ára. A termék képére vagy nevére kattintva jelenik a termék adatlapja további részletekkel, rendszerkövetelményekkel, aktiválási útmutatóval, a játék trailerével. Minden termék adatlapján olvasható a rendszerkövetelmény, amely a hibátlan futtatáshoz szükség. A vásárlási folyamat során, győződjen meg róla, hogy számítógépe megfelel-e az a kiválasztandó termék rendszerkövetelményének.

3.2          Kosárba helyezés

A kiválasztott termék a „Kosárba helyez” gombra kattintva helyezhető kosárba.

Tetszőleges számú termék kosárba helyezhető anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani.  A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.

  1. A rendelés menete

A jobb felső sarokban található Kosár gombra kattintva tekinthető meg a Kosár tartalma, ahol módosítható a mennyiség, megadható kuponkód amennyiben a Vásárló rendelkezik ilyennel.  

Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Rendelés folytatása” gombra.

A folytatásban a fizetési mód, illetve regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási adatok megadása után a rendelés a „Megrendelem” gombra kattintva válik véglegessé.

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával (a termék rendszerkövetelményének ismeretében) kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. 

A megvásárolt és kifizetett termékek a felhasználói fiókjába kerülnek, valamint e-mailben is kiküldésre kerülnek a Vásárló részére. Ezt követően aktiválható a termék az adott szolgáltatás vagy kliensprogram használatával, amelyről a termék adatlapon olvashatóak részletek.

3.4          Termékek árának megfizetése

A honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA‐t tartalmazzák. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért. 

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft‐os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft‐os termék esetén a 20 %‐os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft‐ért kínált termék, vagy szolgáltatás). 

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4.         Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webshop-ban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (személyes adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a mennyiség módosítása, rendelési adatok módosítása). 

Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása, stb.

 Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését. A hibás rendelés törlését a megrendeléskor/regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

5.         Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A megrendelés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának.  Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló email értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk email útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 30 percen belül nem kapja meg az automata visszaigazoló emailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Az eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő 15 percen belül egy második email útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre (második visszaigazolás).

6.         Fizetés

6.1          A vásárlás ellenértékét a következőképpen egyenlítheti ki Vásárló:

  • Banki átutalással (1 - 3 munkanapon belül)
  • Online bankkártyás fizetéssel. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

6.2          Számla

Szolgáltató a Vásárló részére az általa megadott e-mail címére elektronikus számlát küld.

7.          A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok

7.1           Elállási jog

Vásárlót elállási jog nem illeti meg Szolgáltatóval szemben, tekintettel arra, hogy a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja szerint nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog a  nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

A Honlapon ilyen jellegű termékek megvásárlására van lehetőség, így azok esetében elállásra nincs lehetősége a vásárlónak.

7.2          Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén (hibás a teljesítés különösen, ha a Termék valamilyen minőségi, vagy mennyiségi hibában szenved) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.  Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. 

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A szolgáltatás jellegére tekintettel javasoljuk a Vásárlónak, hogy az átvételt követő legrövidebb időn belül jelezze a Szolgáltatónak, ha a kiszállított termék valamilyen hibában szenved, így különösen, ha nem jó termék érkezett, vagy hiányos a termékek köre.

A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. 

Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől ‐ a megjelölt hiba szempontjából ‐ elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

8.         Jogérvényesítési lehetőségek

8.1          Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Vásárló a Szolgáltatás igénybevétele során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció, adatbeviteli hiba esetén a Szolgáltatóval a https://forty.hu/elerhetosegek/ oldalon található űrlapon keresztül, valamint  megjelölt elérhetőségek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

A minőségi panaszok minden esetben kivizsgálásra kerülnek. Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz. Szolgáltató a Vásárló által közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

8.2          Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:

  • Panasztételre a hazai fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére

A Békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. 

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 

Telefonszáma: (72) 507‐154

Fax száma: (72) 507‐152 

Elnök: Dr. Bodnár József E‐mail cím: bekelteto@pbkik.hu

 

Bács‐Kiskun Megyei Békéltető Testület 

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

Telefonszáma: (76) 501‐525, (76) 501‐500 

Fax száma: (76) 501‐538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna 

E‐mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 

Telefonszáma: (66) 324‐976, 446‐354, 451‐775 

Fax száma: (66) 324‐976 

Elnök: Dr. Bagdi László 

E‐mail cím:bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

 

Borsod‐Abaúj‐Zemplén Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

Telefonszáma:(46) 501‐091, 501‐870 

Fax száma: (46) 501‐099

Elnök: Dr. Tulipán Péter 

E‐mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület 

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 

Telefonszáma: (1) 488‐2131 

Fax száma: (1) 488‐2186 

Elnök: Dr. Baranovszky György 

E‐mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület 

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8‐12. 

Telefonszáma: (62) 554‐250/118 mellék 

Fax száma: (62) 426‐149

Elnök: Dr. Horváth Károly 

E‐mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

 Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4‐6. 

Telefonszáma: (22) 510‐310

Fax száma: (22) 510‐312 

Elnök: Dr. Vári Kovács József 

E‐mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

 

Győr‐Moson‐Sopron Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 

Telefonszáma: (96) 520‐202; 520‐217 

Fax száma: (96) 520‐218

Elnök: Horváth László 

E‐mail cím: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú‐Bihar Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4025 Debrecen, Petıfi tér 10. 

Telefonszáma: (52) 500‐735 

Fax száma: (52) 500‐720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt 

E‐mail cím: hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 

Telefonszáma: (36) 416‐660/105 mellék 

Fax száma: (36) 323‐615

Elnök: Dr. Gordos Csaba 

E‐mail cím: hkik@hkik.hu

 

Jász‐Nagykun‐Szolnok Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510‐610 

Fax száma: (56) 370‐005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit 

E‐mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom‐Esztergom Megyei Békéltető Testület 

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

Telefonszáma: (34)513‐010 

Fax száma: (34) 316‐259

Elnök: Dr. Rozsnyói György 

E‐mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 

Telefonszám: (32) 520‐860 

Fax száma: (32) 520‐862 

Elnök: Dr. Pongó Erik 

E‐mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület 

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6‐8. 

Telefonszáma: (1)‐474‐7921

Fax száma: (1)‐474‐7921 

Elnök: dr. Csanádi Károly 

E‐mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 

Telefonszáma: (82) 501‐000 

Fax száma: (82) 501‐046

Elnök: Dr. Novák Ferenc 

E‐mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs‐Szatmár‐Bereg Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311‐544, (42) 420‐180 

Fax száma: (42) 420‐180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin 

E‐mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23‐25. 

Telefonszáma: (74) 411‐661 

Fax száma: (74) 411‐456 

Elnök: Dr. Gáll Ferenc 

E‐mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 

Telefonszáma: (94) 312‐356 

Fax száma: (94) 316‐936 

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán 

E‐mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. 

Telefonszáma: (88) 429‐008 

Fax száma: (88) 412‐150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba 

E‐mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. 

Telefonszáma: (92) 550‐514 

Fax száma: (92) 550‐525 

Elnök: Dr. Molnár Sándor 

E‐mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

  • Online vitarendezés

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan tudják rendezni a következő linken https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false 

elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. 

  • Bírósági eljárás kezdeményezésére.

 

9.         Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domain név alá helyezze át.

10.      Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak.

Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett csak. A Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.